Cercle Occitan Narbona Logo 2022

 

CEROC Narbona La Dintrada 2024 Revelhet

 Cercle Occitan Narbona Logo 2022

21h 00 : Concert du Groupe Revelhet    Gratuit!   

REVELHET : una aubada dijós la farnèsta de la vida....amb una lenga enrasigada dins aquestes países d'Arièja que s'esplandissen al pè de las Pireneas, lenga nòstra e lenga vòstra ; una musica cargada d'emocion que barreja creacion e tradicion, a escotar o a dançar, ambe, de còps, sons que venen de l'autre costat de las montanhas, (Catalonha e Aragon ), musica de carrèra o de "canton del fòc" .

REVELHET : Une aubade sous la fenêtre de la vie...; avec une langue enracinée dans ces pays d'Ariège qui s'étalent au pied des Pyrénées, langue de chez nous et de langue de chez vous, une musique chargée d'émotion qui allie création et tradition, à écouter ou à danser, avec des accents venus de l'autre côté des Pyrénées, musique de rue ou de "coin du feu".

https://www.youtube.com/watch?v=Ys0I_cEsFkw

Cercle Occitan Narbona Logo 2022

28

 

Una polida dintrada 2023-2024 amb lo grop Revelhet d’Arièja.

Dissabte 21 d’octòbre, a l’escasença de sa tradicionala DINTRADA, ont se festeja, amb las castanhas e lo vin novèl, la debuta de la novèla annada escolara, lo Cercle Occitan de Narbona convidèt al Palais del Trabalh sòcis e amics a venir partejar un moment de convivéncia e de musica.

16

Un grop fòrça simpatic, menat per Pascala Respaud, que sap jónher dinamisme, sensibilitat e poesia per nos contar son pichòt país d’Arièja, per ela, lo mai bèl dels Pirenèus.

Per sas cançons, Pascala nos balha l’enveja de la seguir, al ritme de son acordeon, sul camin que mena ason ostal de Brozenac, endacòm entre Fois e Sant Girons, enlà ont, dins lo carreton blau jos l’engard, nisan un molonat de polidas istòrias sul las gents de son país … los qu’an « los uèlhs que luseishen encara mès que las estelas » … Benlèu i traparem tanben un almanac vièlh en patoès e, qual sap, i descovrirem, al son de las aubadas « dins las marmusadas del ser, lo secret de las fadas … » le secret des fées…

Plan mercé a totes ! Als dançaires ariegeses de la « Bonne Entente Salloise » e als Romegaires de Luceta e Cristian, qu’amassa an trapat los passes de las borrèias d’Arièja. Als musicians del grop Revelhet e a Pascala, que nos faguèron cantar, pantaissar e dançar. A totes los qu’an ajudat per l’organizacion, le la tenguda del taulièr, puèi lo recaptament de la sala. Mai que mai, mercé a Robèrt per las castanhas grasilhadas.

E, plan segur, mercé a la Vila de Narbona per son sosten e lo prèst de la sala, e alsgardians del Palais del Trabalh per l’acuèlh.

Al còp que ven ! E endavant la lenga nòstra !!!

13

 

Une belle entrée 2023-2024 avec le groupe Revelhet d'Ariège.

Samedi 21 octobre, à l'occasion de sa traditionnelle RENTRÉE, où se fête, avec les châtaignes et le nouveau vin, le début de la nouvelle année scolaire, le Cercle Occitan de Narbona invita au Palais du Travail les membres et amis à venir partager un moment de convivialité et de musique.

Un groupe très sympathique, mené par Pascale Respaud, qui sait joindre dynamisme, sensibilité et poésie pour nous raconter son petit pays de l'Ariège, pour elle, le plus beau des Pyrénées.

Par ses chansons, Pascale nous donne l'envie de la suivre, au rythme de son accordéon, sur le chemin qui mène à sa maison de Brozenac, quelque part entre Foix et Sant Girons, las-bas où, dans le « carretou » bleu sous le hangar, se nichent un tas de belles histoires sur les gens de son pays … ceux qui ont « les yeux qui brillent plus encore que les étoiles » … Peut-être nous y trouverons aussi un vieux almanach en patois et, qui sait, y découvrirons nous, au sont des aubades dans les murmures du soir, le secret des fées … »

07

Merci bien à tous ! Aux danseurs Ariégeois de la « Bonne Entente Salloise » et aux « Râleurs » de Lucette et Christian, qui ensemble ont trouvé les pas des bourrées d’Ariège. Aux musiciens du groupe Revelhet et à Pascala, qui nous firent chanter, rêver et danser. À tous ceux qui ont aidé pour l’organisation, la tenue du stand, puis le rangement de la salle. Surtout, merci à Robert pour les châtaignes grillées.

Et, bien sûr, merci à la Ville de Narbonne pour son soutien et le prêt de la salle, et aux gardiens du Palais du Travail pour l'accueil.

À la prochaine fois ! Et en avant la « lenga nòstra » !!!

 

 

 

Toutes les photos sur Flick'r

 

 

Cercle Occitan Narbona Logo 2022